joi, 1 octombrie 2015

Vand parter de casa in constructie la Cerbureni,2km distanta de Curtea de Arges

Vand parter de casa in constructie la Cerbureni,2 km distanta de Curtea de Arges spre barajul Vidraru ,casa locuibila,curentul electric si apa bagate in casa si in curte,absolut
toate utilitatile la poarta,transport in comun la poarta,zona foarte linistita,merita vazut.,pret 27500 euro, 0721610033

casa are 4 camere decomandate,teren 1000mp
casa e in constructie
- are si mansarda in proiect,
-are apa bagata in curte,
-curentul tras in casa,
-doua camere din cele 4 de la parter sunt tencuite si sunt locuibile ca au si tamplarie de termopan si sobe.
-casa are un acoperis provizoriu din tabla,mai am si materiale de constructie( BCA uri,lemnul folosit la acoperisul provizoriu poate fi folosit si la mansarda),
-gazele,canalizarea,cablu tv,internet sunt la poarta,de fapt internetul e bagat deja,cablu nu am bagat ca am antena satelit.
-transportul in comun se face cu maxi taxi care trece pe la poarta,drumul e asfaltat de curand,
-aveti 3 magazine in apropiere,scoala,gradinita(noua),biserica,
-casa are si demisol in care se poate amenaja bucatarie si pivnita sau crama,este perfect pentru adapost antiaerian in caz de bombardament.
-pe teren se afla si un izvor ce poate fi captat si folosit pentru un elesteu sau put de suprafata, zona unde se afla casa este foarte linistita cu livezi de pomi fructiferi,eu am pus si cativa ciresi,meri,nuci,pruni,peri,vie
-am construit 4 boxe in care puteti creste 8-10 porci daca va place zootehnia,am construit si un adapost pentru 5-6 capre cu fanar deasupra,cotete de pasari,eu am avut ferma de iepuri si mai sunt si vreo 10 custi cu boxe pentru iepuri in care puteti creste vreo 40-50 de iepuri,de altfel va pot lasa si
iepurii daca va place sa i cresteti pentru consum.
-daca vreti mai multe detalii sunati-ma  intre ora 08 si ora 22 si va spun mai multe,eventual stabilim si o vizionare la fata locului ca merita vazut,in scris nu se poate descrie linistea si aerul curat ,vizita veveritelor si cantecul pasarilor,
0721610033

Locuinta P+1, 124 mp 
(variante cu 2 sau 3 dormitoare)

Specificatii:
124 mp (fara terasa, veranda, balcoane)
98 mp utili
amprenta sol: 9,5 x 6,5 m

Parter:
veranda: 5,5 mp
hol: 7 mp
debara: 0,8 mp
wc servici: 2,3 mp
living: 29 mp
bucatarie: 10 mp
camara: 0,4 mp
terasa: 16 mp

Etaj:
hol: 5 mp
scara: 5 mp
dormitor 1: 18 mp
dormitor 2: 11 mp
baie: 7 mp
debara: 2,5 mp
balcoane: 11 mp







 fotografia asta e de cand am cumparat terenul

fanarul







2 comentarii: